2013. július 19., péntek

17., Mindenkinek jár második esély

"A második esély nem esély, hanem szerelem."



Lefagyok. Az egész testem zsibbadásszerű állapotban lebeg a semmiben, csak egy hang tart a földön, mely a szám utolsó akkordjait énekli nekem. Csak nekem . Körülöttem megannyi gyönyörű nő, lány, avagy fiatal csemete áll, de ő csak nekem énekel, még ha nem is tudja, hogy a tömegben hol állok pontosan. Azonban már én sem.A lelkem szárnyal a  magasba, az összes kiénekelt hanggal együtt és már nem a saját testembe tér vissza.

És bár a szívem szárnyal, az agyam, egy leghátsó, eldugott része eszeveszetten kiált menekülésért, amíg van bennem némi józanság. Azonban ekkor a vidámkerék megindul és új szám csendül fel, ugyanazzal az angyali hanggal párosítva. A kerék most tényleg gyorsabban mozog, mint szokott ugyanis Louis két perc múlva már Harry-ék felé tart, akik elővigyázatosságból 5 méterrel mögöttem állnak. A magas sarkúm és az amúgy sem kicsi magasságom ellenére sem lógok ki olyan szinten a tömegből, hogy Tomlinson pár lépés után észrevegyen engem. Azonban a mentségére legyen mondva, hogy nagyon próbálkozik engem megkeresni a több száz fős tömegben. Kék íriszei vadul cikáznak a különböző személyek között, de közben rendületlenül tör barátai felé, gondolván, hogy valahol én is ott lehetek. Nem téved sokat, ugyanakkor az a pár méter, mely elválaszt minket, több kilométernek tűnik. Lehunyom a szemem és csak a csodás dallam hangjaira koncentrálok, miközben próbálom kivonni a szöveg értelmét elmémből. Sajnos nem sokat segít, mégis meg van a tudat, hogy én legalább megpróbáltam.

Kezeimet ökölbe szorítom, ahogy kinyílt szememmel észreveszem a Louis-t vizslató lányokat. Egy kettő szégyentelenül helyezi előtérbe bájait, míg más inkább a szemmel vetkőztetési hadműveletet próbálja végez vinni. Azonban Louis rájuk sem hederít, inkább engem kerget szemeivel, mellyel azonban még mindig nem nyeri vissza a bizalmamat, melyet lehet, hogy soha nem is fog. Mégis minden porcikám az öleléséért kiált, de eszem megint megállít abban, hogy lejárassam magam az emberek előtt. A mai nap folyamán túl sok volt nekem a figyelem és köszönöm, de én nem kérek belőle többet. Ezekkel a gondolatokkal fordítok hátat és valószínűleg életem legnagyobb hibáját készülöm elkövetni.

A vesztemet, vagy talán a megakadályozásomat mégis a cipőm okozza, mely magas sarkainak kopogásával felkelti a csendben álló emberek figyelmét. A tömeg szétnyílik és érzem magamon a vizslató szempárt, mely szinte levetkőztet a nézésével. Kelletlen megfordulok, de közben a földet, a többi embert, vagy éppen a társasági körömbe tartozó két szerelmes pár összekulcsolt kezét figyelem. Senkinek az arcára nem nézek, még akkor sem mikor két Nike tornacipő kerül az enyém elé. A zöld minta sajnos túlságosan ismerős, a hozzá tartozó fekete farmerral együtt. A tekintetem feljebb vezetem a zöld-fehér csíkos felsőre, de a mellkason meg is állapodok. Nem vagyok hajlandó a szemébe nézni, de ő, ezt a problémát is orvosolja. Letérdel elém, én pedig lecsukom a szemem. Ez megint végzetes, ám később kellemes hibának minősül. Az arcomon végigvezetett simítások és a simogató szemek érzése nyugalommal és boldogsággal tölt el. Még az agyam is halkabban sarkall menekülésre, majd mikor a számnak vége és ajkakat érzek az enyémeken, teljesen megszűnik a kántálás. Az emberek tapsolása és kiáltozása hirtelen elmosódik és háttérzajjá alakul. Csak az előttem álló, a számat ostromló ember tölti ki az egész tudatomat így minden más lényegtelennek és elhanyagolhatónak tűnik.

Kinyitom a szemem mikor vége a csóknak, és ezzel a mozzanattal az emberek is oszlani kezdenek
körülöttünk. A fények és a zene újra működésbe lép, Perrie-ék pedig felülnek az óriáskerékre, mely már újra rendes tempóban halad. A kis terepszemle után újra Louis-nak szentelem a teljes figyelmem, aki megfogva a kezem elkezd húzni egy sátor mögé. A nevetséges sárga, kék csíkos kombinációjú sátor, az elejére felfüggesztett, rózsaszín nyuszi fejjel máskor kétségeket, vagy borzalmat éreztetne bennem, most azonban ez is mellékessé válik a kék szempár mellett.

-Kendi én, sajnálom. Sajnálom, hogy kérésed ellenére idejöttem, sajnálom, hogy nem sajnálom igazán mégsem, hogy most itt vagyok veled. Sajnálom, hogy annyi hülyeséget követtem el az utóbbi egy hónapban és sajnálom, hogy nem vettem figyelembe a te érzéseidet. Sajnálom még azt is, hogy akkor vettem észre, hogy mennyit érsz nekem, mikor itt vagy előttem, de már nem vagy az enyém, mert már nem vagy velem. Mindent sajnálom, még azt is sajnálom, hogy ennyiszer kimondom, hogy sajnálom – egy szusszal hadarja el a mondanivalóját, én pedig elrettenve tapasztalom, hogy gyengéd és aranyos szavai miatt kezeim már megremegnek és eddig sziklaszilárdan álló erkölcseim is meginogni látszanak csupán a szinte büntetendően kék szempár hatására.

Kezem összekulcsolom a mellem alatt, fejemet pedig hátradöntöm. Louis előttem áll és csak méreget engem íriszeivel, melyet gyorsan megunok. Fejem előrebicsaklik, hajamat pedig eltűröm az arcomból. Számat beharapom és átgondolom, hogy ilyenkor mit is kéne az ember lányának mondania, de ez több percig is eltart ugyanis agyam teljesen becsömörlött az engem ért sok intenzív élmény hatására.

Olyan hat perc elteltével állnak vissza agyi funkcióim annyira, hogy már ki is tudjam fejezni magam, de mégis megoldom egyetlen egy mondattal, mely az összes kétségemet, gondolatomat, dühömet, fájdalmamat és reménytelen szerelmemet tartalmazza.

-Miért kéne megbocsátanom? – hangom még engem is elrettent az élével, de felemelt fővel, kíváncsian várom a választ, melyet egy ideig nem kapok. Louis lehunyja a szemét, száját összeszorítja, kristály fehér fogai keményen beleharapnak a húsos, számomra túlságosan is vonzó ajkába, melytől a pulzusom megemelkedik és lányos zavarom újra előkerül.

-Ezt ne csináld! – dörrenek rá kiképzőtisztként, mire ő csak azzal válaszol, hogy kinyitja szemeit, és továbbra is harapva száját, reakciómat lesi. Mikor elképzelem, hogy hogyan érintem számmal az övét, pulzusom újra felemelkedik és csak nagy nehézségek árán tudok elfordulni, hogy újra normális oxigénadagot juttassak a tüdőmbe. Mikor légzésem normalizálódik, visszafordulok és nem törődve Louis vigyorgó fejével újra felteszem a kérdésemet.

-Miért? – a kérdéssel együtt a mosoly is lehervad arcáról és komolyan válaszol.

-Nem tudom. Megmondtad, hogy ne jöjjek ide, mégis megtettem. Megtettem annak ellenére, hogy tudom, ha nem sikerül megbékíteni téged, akkor Perrie-ékkel is megszakítod a kapcsolatot. Mindent feltettem egy lapra és megmondom őszintén, hogy most sem bánom. Mondhatnám, hogy pillanatnyi elmezavar műve, de az, hogy szeretlek nem elmezavar, de főleg nem pillanatnyi. Tudom, hogy megvetsz, hiszen minden okod meg van rá, de azt is tudom, hogy szeretsz, mert te mondtad. Más már régen a fejemhez vágta volna, hogy utál és dögöljek meg, de te csak álltál ott és azt mondtad, hogy bár szeretsz, de ne keresselek. Nem tudom, hogy ezt miért tetted, de sokkal nagyobb bűntudatom volt ettől, mintha mindennek elszidtál volna, bár megjegyzem, hogy az is jogos lett volna. Harry olyan vádlón néz rám, de te még most sem tekintesz rám gyűlölettel. Őszintén megmondom, hogy nem tudom, miért is kéne megbocsátanod, de nagyon reménykedek mégis a válaszodban. Szánalmas? Nem hiszem. Hisz csak szerelmes vagyok, csak későn jöttem rá – hangja elhalkul, szemeit lesüti, mintha szégyellni kéne érzéseit. Miközben beszél, én a kezemet tördelem a hátam mögött, de tekintetem egyenesen az íriszébe fúrom. Aztán mikor a szemünk közötti kapcsolat megszakad, elmosolyodom, aztán újra felöltöm a komoly ábrázatomat.

-Louis. Nálad elvetemültebb, hülyébb, idiótább, komolytalanabb embert nem láttam – szemeit felemeli és megdöbbent a látvány. Íriszei homályosak a könnyektől, igaz, férfiúi méltóságát megtartva nem sírja el magát. Azonban nem hagyom, hogy ez eltántorítson a mondanivalómtól. Aztán mielőtt folytatom, elnézek oldalra és megpillantom Matt-et egy lány előtt állni. A csaj szőke, hosszú hajú, hosszú combokkal és magas sarkúval, tehát olyan tipikus pasik álma típus. De mivel oldalt állnak látom, ahogy veszekednek majd két perc múlva már csókolózva állnak a vidámpark közepén. Elmosolyodom. Mindenki megérdemel egy második esélyt. –De ennek ellenére nem láttam nálad tehetségesebb, helyesebb és kedvesebb fiút sem. Kivéve az elmúlt hónapot – fűzöm hozzá gyorsan, mire a kék szemekbe feléled a remény. –És bár belátom, hogy hülye vagy, de abban is biztos vagyok, hogy én is hülye vagyok, mert szeretlek, ami nem vonja azt maga után, hogy nem kell teperned értem. De szerintem két hülyének mindenképp együtt van a helye és ezért megbocsátok. De egyelőre, ne érezd magad biztonságban- végszóra megfordulok és ellépkedek a kábultan bámuló Tomlinson elől.


Beszállok a parkolóban álló Perrie kocsijába, ahol Zayn még nincs ott és ekkor barátnőm, felém fordul, majd mosolyogva megjegyzi.

-A második esély nem esély, hanem szerelem- és nagyon valószínű, hogy igaza van.


Sziasztok!
Remélem tetszeni fog a rész és még nem is untatok meg engem. Amint látjátok próbálok nyáron is rendszeresen frissíteni, de ez nem mindig sikerül, ahogy most is néhány nap kényszerpihenőre leszek ítélve. Remélem azért velem maradtok és vártok az új fejezetre! :)
Addig is mindenkinek jó nyarat és komikat szívesen fogadok!
Puszi: Kiny :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése