2013. október 27., vasárnap

Mert én is besokallok

Befejeztem. Elegem van abból, hogy amit csinálok az soha senkinek nem elég. Megértem a „nagyérdemű közönséget”, hogy bizony nehéz várni egy-egy részre, de azoknak, akik itt hagynak emiatt, azoknak kívánom tényleg tiszta szívemből, hogy érezzék át ugyan ezt. Nem fogom megtenni, hogy a tanulás rovására vezetem a blogot, hiszen én sem ebből fogok megélni csupán szeretetből és miattatok folytatom még mindig. Folytattam.

A másik ok az, hogy minden képzelőerőm elveszett ehhez a bloghoz. A túlzottan, már-már betegesen rajongó directioner-ek az idegeimre mennek. A blogok 1D-el tucat számra jönnek létre, rosszabbnál-rosszabb történetvezetésekkel, tucatabbnál-tucatabb alapötletekkel, de ők írnak egy 18 karikás részt és egyszerűen durván 20000 fölé emelkedik egyből a látogatottság és 60 rendszeresük minimum van.
Félreértés ne essék, nem vagyok elégedetlen a statisztikámmal, mert nekem nem ez a fontos. Nem mondom azt sem, hogy az én történetem tökéletes, hiszen mindenkinek más a stílusa, mindenki mást szeret, de az, hogy nekik lehet késni nekem nem, az elég.  Emellett mivel kritikát nekem nem írtok, azt sem tudom, hogy hol rontom el. Biztos tudjátok, hogy mi nem tetszik a történetben nektek, de annyi már senkiben sincs, hogy írna akárcsak nekem privátba egy e-mailt, ha esetleg a nevének felvállalásával vannak gondjai. De nem ezt 
sem érdemlek egyszerűen csak a piros X-re kattintani könnyebb.

Akkor nekem is könnyebb lesz. Besokalltam az emberek rosszindulatúságából, abból, hogy akármit csinálok én itt nektek, kritikára, visszajelzésekre nem méltattok, de ha kések, akkor én vagyok a szemét. És tudjátok mit? Nézetek végig a bloggerek közt találtok-e olyat, aki 1D-s történetet tud nagy lelkesedéssel írni, de van legalább 16 éves és nem csak szex jelenetekkel, helyesírási hibákkal és sablonokkal van tele az egész.
Talán majd egyszer újra fogok fejezetet feltölteni, de most egyelőre csak a másik blogomon leszek megtalálható. Ha akartok, akkor oda nézzetek be, de előre szólok! ÉN vagyok az író, ÉN döntöm el, hogy mikor jönnek a fejezetek. Ha valakinek valamilyen problémája észrevétele van, írja meg nyugodtan nem harapom le a fejét. És mondom azoknak, akik felháborodva fognak rámenni a blog kikövetése gombra.

Hastala Vista!

2 megjegyzés:

  1. Én most kezdtem csak olvasni a blogot de nagyon tetszik sok blogot elkezdtem már olvasni de meguntam ebbe a blogodba viszont van valami azt nem tudom hogy mi de ez valami megfogott és teljesen egyet értek veled mindenben szóval Sok szerencsét a jövőre nézve
    Vic :)

    VálaszTörlés