2013. június 26., szerda

SZIASZTOK!

Sziasztok!

Igen tudom, hogy még mindig nem a  beígért résszel érkezem, de biztos forrásokból állíthatom, hogy HOLNAP erre is sor kerül. Most azonban egy másik, ugyancsak fontos témára szeretném felhívni kedves blogger társaim figyelmét. Ha jobban megnézitek, oldalt kitettem egy linket mely nem véletlenül került be személyes repertoáromba. Sajnos a google reader megszűnik- magyar időszámítás szerint július 1-jén-, és emiatt csak különböző lépésekkel, intézkedésekkel lehet az eddig követett blogokat tovább követni, valamint a sajátotokon megtartani a TI rendszeres olvasóitokat. :)) Mivel én ezt nem tudom külön képekkel illusztrálni így belinkelem AZT a blogot ahol ebben részletes leírást és fennakadás esetén segítséget kaptok. 

Hogy egy számomra üdítőbb témára is áttérjünk, nagyon szépen köszönöm a 15! rendszeres feliratkozót (tényleg nagyon sokat jelent nekem ez), de azt nem értem, hogy miért csak 7 szavazatot kaptam a közvélemény kutatásomba. Oké, értem, hogy nem mindenki szeretne véleményt nyilvánítani, vagy egyszerűen csak nem akar megsérteni, de azt egyszerűen nem tudom felfogni, hogy naponta nem is tudom, hogy hány kattintásból, hogy hogy csak heten bírták venni a fáradtságot egy kis gomb megnyomására. Nem is akadok inkább ki ezen, de azért rosszul esik. Ennek ellenére nagyon szépen köszönöm annak a 7 embernek, hogy szavazott és örömmel látom, hogy saját alapú fanfiction-t is olvasnátok tőlem. Már emiatt a 7 ember miatt is neki fogok állni csak azért is. Azonban ezzel kapcsolatban majd lesz még egy közvélemény kutatásom :)) 

A díjakat és a hozzászólásokat is nagyon köszönöm, néha úgy érzem nem is érdemlek meg ennyi kedve olvasót, akik szánnak arra időt, hogy szavaikkal, mondataikkal erőt öntsenek belém és elmondják, igenis van értelme folytatnom. Mármint néhány kivétellel. Gondolom itt felvetődik a kérdés, hogy miért vagyok kicsit letört a kevés szavazat és komment miatt, mikor nem tettem ki kommenthatárt és nem is érkezem gyorsan a frissítésekkel. Erre csak annyit mondanék, hogy..nem tudom. Igen a részek nem olyan tempóban érkeznek, mint ahogy azt egyesek elvárnák, de nekem is van életem és aki emiatt nem olvas azt nem tudom megérteni. Pontosan tudom, hogy milyen érzés az mikor a "kedvenc" blogodon nincs már egy hete friss, de én azt is figyelembe veszem, hogy Ő IS EMBER. Egy író szemével sokkal másabbnak tűnik ez, mint annak aki csak olvassa. 

De nem is tépem tovább a számat, holnap jelentkezem a frissel, a díjak kitöltésével, kiírásával, és talán egy új közvélemény kutatással.

Addig is mindenkinek jó éjszakát, vagy szép napot -attól függ, hogy mikor olvasod :) . 
Puszi: Kiny.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése